Keresés ebben a blogban

2012. május 22., kedd

Fettes Brot

Zsuzsitól kaptam egy Fettes Brot LP-t Berlinből! 
Jófajta német hip-hop. Pénteken pedig amikor Prefekttel beugrottunk felrakni pár lemezt a Hintalóba, kiderült, hogy a tulaj Gergő nemcsak ismeri a Fettes Brotot, de előállt két EP-vel.
A Fettes Brot 1992 óta él, észak-németországi csapat. A Wikipédia azt írja, hogy a tagok saját magukat gyakran "Hamburg hip-hop dinoszauruszainak" nevezik. Tény, húsz év alatt nem változott a felállás, ugyanaz a három ember reppel (külön kiemelném Björ BETON(!) nevét).
A névről annyit, hogy a zsíros kenyér jelentés mellett a német szlengben a Fettes Brot azt is jelenti, hogy kiváló hasis.
Én a 2001-es Demotape albumot kaptam Zsuzsitól, arról mutatok pár számot, valamint Gergő lemezéről egyet (amiről tulajdonképpen csak az instrumentál verziót szerettem volna, de azt nem találtam neten).

Hazudnék, ha azt mondanám, értem mit énekelnek - talán megint elő kéne venni a német nyelvet. :P

Demotape (2001)
01. Next Episode
02. Ich hasse das
03. Fast 30
04. Schwule Mädchen


Silberfische in meinem Bett LP (1996)
05. Silberfische in meinem Bett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése