Keresés ebben a blogban

2013. február 11., hétfő

Marvel Years

Marvel Years 18, vagy 19 éves. Pár hónapja még Wonder Years néven tolta, de jogi parák miatt váltani volt kénytelen. A korábbi - azóta megszüntetett - FB-oldalán azt írta, hogy az egész projektje 10 hónap alatt érte be. A posztot beleszámítva egy éve kezdett el ebben a glitch hopos, electronic hip hopos vonalban zenét szerezni.
Talán a fiatal kora megmagyarázza, hogy miért ilyen szörnyű, Nemere István sci-fi regényborítóit idéző vizuális anyagokat mellékel a zenék mellé. Pedig a zene: az komoly.
Klikkeljetek a képre és lájkoljátok a FB-oldalát! Szerintem pár éven belül csak erősödik és kiforr ez a zene; addig meg unikumként lehet mutogatni a haveroknak mint új felfedezést.
Az első szám, amit hallottam tőle, az a Depend On volt, ami egy kellően laza bevezető lett Marvel Years zenéi közé - chill out és glitch hop eklektika. Fasza.
Észak-amerikai lévén szinte kötelező jelleggel itt egy country, folk-rock remix: Crosby, Stills, Nash & Young - Ohio. Egye fene.

Viszont jöjjön a lényeg: az ingyenesen letölthető Dream Big EP. Ez garantáltan végigmegy a lejátszóban. A múltkor olvastam egy cikket, ott előkerült a Gramatik-tisztelet, ami nem csoda; abszolút a szlovén nagyöreg hatásai érezhetőek.
Érdekes módon az EP nekem visszafelé jobban bejön, de talán csak azért, mert bicaj/utazás miatt sokszor belekezdtem az anyagba, de az egész időtartamot nem cangáztam le - így az utolsó számok még újabbnak hangzanak.

Never Give Up 
Times Are Changin'
How Do You Feel
Nobody Does It Better

S.S.: Marvel Years ftw.

Jefe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése