Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 3., kedd

Souleance - La Beat Tape

Igyekszem megint valamiféle vérkeringést nyomni a blogba. A mostani cucc a tegnapi postával érkezett Angliából, illetve azelőtt a Bonafide magazin egyik mixével, amit már korábban belinkeltem ide. A Souleance-ról én is csak annyit tudok, amennyi a Bandcamp oldalukon van. Két francia beatmaker duója a Soulenace: Fulgeance és DJ Soulist adják ezt a prosperáló együttest. 



Az első mix, amit hallottam tőlük, remek válogatás volt, amiben finoman adagolták a legutóbbi La Beat Tape című albumuk egyes darabjait.



Rájuk kerestem és Bandcampen (ami mellesleg a SoundCloud mellé lépett a ranglistámon) az egész album meghallgatható. Aztán megrendeltem egy EP-t, amin négy szám van, viszont ezért az egész albumot letölthetővé tették. Ilyen az, amikor a sikeres zenekészítés még kúlabb felfogással párosul. A lemez alig egy hét alatt átért Budapestre, szóval most már a Souleance is bakeliten pörög. Az albumról kiemelek pár darabot, ezeket mindenképpen hallgassa meg az, aki imádja, ha egy beat a világ mindenféle tájáról, kultúrájából és hangulatából csemegézik.

01. Sauce Samurai - pf, az egyik legkomolyabb beat az albumon.
02. Como Están Bitches - ezzel már biztos az agyára mentem pár embernek, de az Anchormanből kivett Ben Stiller mondat egyszerűen fenomenális :D Ehhez egyébként készült egy videó is. Ha érdekel a francia bohém hiphop-érzés, akkor hajrá.
03. L'insouleance - ne tévesszen meg a sanzonos kezdés, ez kőkemény funky beat lesz.
04. BBQ & Pimm's - ez volt az a dal, amire elkaptam a fejem a Bonafide vendégmixben és ráShazamoztam.
05. Tout Doux - először sajnáltam, hogy ez nincs rajta a lemezen, de aztán kit érdekel, igazából az összes másik számot sajnálom, hogy nem nyomták ki vinilen.
06. Cocktail Time - diszkó, autósmozi és vizes betonos sikátor.
08. Space Forever - amiről valamiért csakis Jean-Paul Belmondo, vagy inkább Alain Delon és a francia krimifilmek jutnak eszembe.

El vagyok ragadtatva az összes ilyen zenétől, ez van.

Jefe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése